niedziela, 21 października 2012

Pierwszy

Po pokoju rozległ się donośny dźwięk budzika, który wskazywał godzinę 07.00 . Catherine wyciągnęła rękę z pod kołdry i nacisnęła guzik, który wyłączył budzik. Przeciągnęła się i niechętnie wstała z łóżka zakłądając kapcie i schodząc na dół do kuchni. Przy stole siedział już ojciec i Madie.
- Dzień Dobry ! - uśmiechnęła się do rodziny i nalewjąc mleko do miski z płatkami usiadł obok ojca
- Cath, odwieziesz dzisiaj Mad do szkoły, bo ja się śpiesze do pracy - ośiadczył , na co 19- latka pokiwała głową - Do zobaczenia ! - ucałował każdą w czubek głowy i łykając ostatni łyk kawy opuścił dom
- Dobra mała, leć się ubierać i za 20 minut czekaj na mnie przy samochodzie, jasne ?
- Oczywiście. - wyszczerzyła się mała blondyneczka i pobiegła na górę do swojego pokoju
Cath zrobiła to samo. Gdy zjadła , zmyła naczynia po posiłku i udała się do swojego pokoju. Otowrzyła szafę i wzięła musztardowe rurki, szary T- shirt i zarzuciła na to brązową - polarową bluze, gdyż dzisiaj było naprawdę zimno. Następnie usiadł przed lusterkiem, wzięła tusz  i musnęła końcówką po rzęsach. Zrobiła niechlujnego kucyka i wyszła z pokoju i pos chodach na dół. Założyła brązowe saszki, grafitowy płaszczyk i biorąc kluczę od samochodu i domu wyszła przed dom. Zamknęła drzwi i wyszła na podjazd od garażu, gdzie czekała już na nią siostra. Otwarła drzwi od swojego terenowego auta i zasiadła za kierownicą , a jej siostra na tylnich siedzeniach.
     Droga do szkoły zajęła jakieś 15 minut. W drodze powrotnej zrobiła jeszcze zakupy na obiad i po ponad godzinie była w domu. Wyjmowała kluczę aby otworzyć domy, lecz ku zdziwieniu dziewczyny drzwi były otwarte.. Przestraszona weszła do domu. Na przed pokoju stały buty ojca. Wrócił po godzinie z pracy ? To niemożliwe.. Weszła do salonu, gdzie siedział przed telewizorem, oglądając jakąś denną komedie. Coś musiało się stać. Cath wiedziała, że z byle powodu nie oglądał by komedii, ponieważ nie lubi takiego rodzaju filmu.
- Czemu jesteś tak wcześnie w domu ? Jest dopiero 09.00 , a powinieneś być o 13.00 ? - spytała odstawiając siatki przy drzwiach od kuchni
- Usiądź. - skinął głową na fotel na przeciw sofy na której siedział
Brunetka wykonała polecenie ojca, zajmując miejsce na przeciw niego.
- Coś się stało ? - spytała niepewnie zerkając na bladą twarz ojca
- Wylali mnie z pracy ... - mruknął
- Żartujesz sobie ... - stwierdziła z niedowierzeniem
- Nie żartuję. Nie mam pracy. 
Cath nie wiedziała co powiedzieć. Jak oni teraz sobie dadzą rade ? Ojciec dziewyn stracił prace.. Z czego oni teraz będą żyć .. 19- latka chciała jakoś pomóc, ale jak.. Miała pewny pomysł :
- Ja zacznę pracować. -oznajmiła
- Nie mam mowy ! Nie pozwolę, żeby moja córką przeze mnie musiała zacząć pracować i się poświęcać dla mnie.. Nie chcę nawet o tym słyszeć. Ja znajdę coś innego. - powiedział stanowczo
- Tato. Poszukam jakiejś pracy, gdzie dobrze płacą, przynajmniej będziemy mieć więcej pieniędzey nawet jak ty znajdziesz nową prace. Błagam, zgódź się. Będę mieć czas na odworzenie i odbieranie Madie ze szkoły, czas na prace i pomoc tobie w domu.. Zgódź sie . - nie dawała za wygraną
- Jesteś pewna ?
- W stu procentach ! - uśmiechnęła się
- Niech będzie. - westchnął
- Dzięki tato ! - pocałowała go w policzek - Zobaczsz, że będzie nam tylko lepiej - zapewniła - Jutro rano pojadę porozwozić CV tu i tam.. - krzyknęła już z góry
- To ja dziękuje. - szepnął tata

 _________________________________________

Tu Nika ! I oto pierwszy rozdział !Miała go dodać Usia, ale musiała pilnie wyjechać, soołł ja dodaję : )  Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba !  Moze i krótki, ale wydaje mi się, że napisałam co miałyśmy napisać ^^
Liczymy na komentarze i badzo o nie prosimy.
<3

5 komentarzy:

  1. Ciekawie jaka pracę znajdzie Cath?;p mam nadzieję, że i ojciec znajdzie nową prace;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Smutno, że ich tata stracił pracę, ale może to oznaczać ciekawy bieg wydarzeń ;) Zdarzają się błędy, np. literówki, ale ogólnie jest dobrze :D @my_own_rainbow zapraszam na www.twopeopleonelovestory.blogspot.com i liczę na komentarze ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. CZEKAM A KOLEJNY :) TEN NAPRAWDĘ FAJNY :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ! :) Bardzo mi się podoba :) Zajrzycie i zostawicie komentarz ? :) http://life-is-brutal-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie zapowiada się naprawdę fajnie :D Jestem ciekawa, jaką pracę znajdzie Catherine i czy będzie to coś związane z chłopcami ;D I w ogóle czekam na to by dowiedzieć się z kim z One Direction będzie Cath ;D
    Czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń